Nekad Yungty | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Yungty#8215

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Nizze / Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Unive p ban.PNGSkärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna oss för jag var med en korrupt don ansvarig som heter robban, då han hade sagt till mig att vi kunde få ped gratis och att skulle bara ge oss, då den kvällen gav han oss peden ingame och allt och tydligen skrev upp oss på forumet som jag ej visste överhuvetaget, sedan så sa han att han bara gav oss den temporär men att vi behövde ge oss varandra ped rollen under den tiden, för att den skulle försvinna efter restarten, men eftersom jag ej visste att robban hade skrivit upp mig på forumet så trodde jag på det för såklart att det ej var min ped.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror att staffsen valde att banna oss för jag var med en korrupt don ansvarig som heter robban, då han hade sagt till mig att vi kunde få ped gratis och att skulle bara ge oss, då den kvällen gav han oss peden ingame och allt och tydligen skrev upp oss på forumet som jag ej visste överhuvetaget, sedan så sa han att han bara gav oss den temporär men att vi behövde ge oss varandra ped rollen under den tiden, för att den skulle försvinna efter restarten, men eftersom jag ej visste att robban hade skrivit upp mig på forumet så trodde jag på det för såklart att det ej var min ped. Senare mot kvällen så blev jag p bannad, för ink / staff korruotion pågrund av att jag hade blivit lurad om att jag hade en ped bara för innan restarten medans jag blev uppskriven på forumet då robban ej hade sagt och tyvärr så fall jag för det och de hamnade mig i stora problem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att blev lurad av min kompis robban då att han bara gav mig ped rollen ingame och sedan sa att jag skulle ge mig själv ped rollen i discorden under den tiden jag använde den och sedan att jag skulle ta bort den efter restart för då sa han att peden skulle tas bort ingame, jag erkänner att jag gjorde ett stort misstag då jag ej sa något om det för att jag visste att något var skumt om de robban gjorde, Jag ångrar det eftersom att jag då blev indragen automatiskt i korruptionen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger innan, 1 gång mild ooc, 2 gånger power gaming, 2 gånger suntförnuft och nu så blev jag ju bannad för staff korruption och jag ångrar det så mycket redan och jag saknar att spela på unive redan och kommer aldrig göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ej lyssnat på robban utan bara struntat i de för jag visste att det kände konstigt eftersom att det ej lät som att det var sant det han sa, Jag skulle också sagt så fort jag visste om det till någon annan helper/staff eftersom att jag visste om det, men ej visste att det var dåligt pågrund av att han ljög om att det var staff korruption.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle ej lyssnat på robban utan bara struntat i de för jag visste att det kände konstigt eftersom att det ej lät som att det var sant det han sa, Jag skulle också sagt så fort jag visste om det till någon annan helper/staff eftersom att jag visste om det, men ej visste att det var dåligt pågrund av att han ljög om att det var staff korruption, och att det kommer aldrig hända igen eftersom att jag ångrar det så mycket redan att jag ej sa nått som då ej skulle fått mig bli p bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Senast ändrad:
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Yungty#8215

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Nizze / Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: View attachment 28409View attachment 28418

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna oss för jag var med en korrupt don ansvarig som heter robban, då han hade sagt till mig att vi kunde få ped gratis och att skulle bara ge oss, då den kvällen gav han oss peden ingame och allt och tydligen skrev upp oss på forumet som jag ej visste överhuvetaget, sedan så sa han att han bara gav oss den temporär men att vi behövde ge oss varandra ped rollen under den tiden, för att den skulle försvinna efter restarten, men eftersom jag ej visste att robban hade skrivit upp mig på forumet så trodde jag på det för såklart att det ej var min ped.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror att staffsen valde att banna oss för jag var med en korrupt don ansvarig som heter robban, då han hade sagt till mig att vi kunde få ped gratis och att skulle bara ge oss, då den kvällen gav han oss peden ingame och allt och tydligen skrev upp oss på forumet som jag ej visste överhuvetaget, sedan så sa han att han bara gav oss den temporär men att vi behövde ge oss varandra ped rollen under den tiden, för att den skulle försvinna efter restarten, men eftersom jag ej visste att robban hade skrivit upp mig på forumet så trodde jag på det för såklart att det ej var min ped. Senare mot kvällen så blev jag p bannad, för ink / staff korruotion pågrund av att jag hade blivit lurad om att jag hade en ped bara för innan restarten medans jag blev uppskriven på forumet då robban ej hade sagt och tyvärr så fall jag för det och de hamnade mig i stora problem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att blev lurad av min kompis robban då att han bara gav mig ped rollen ingame och sedan sa att jag skulle ge mig själv ped rollen i discorden under den tiden jag använde den och sedan att jag skulle ta bort den efter restart för då sa han att peden skulle tas bort ingame, jag erkänner att jag gjorde ett stort misstag då jag ej sa något om det för att jag visste att något var skumt om de robban gjorde, Jag ångrar det eftersom att jag då blev indragen automatiskt i korruptionen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger innan, 1 gång mild ooc, 2 gånger power gaming, 2 gånger suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ej lyssnat på robban utan bara struntat i de för jag visste att det kände konstigt eftersom att det ej lät som att det var sant det han sa, Jag skulle också sagt så fort jag visste om det till någon annan helper/staff eftersom att jag visste om det, men ej visste att det var dåligt pågrund av att han ljög om att det var staff korruption.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle ej lyssnat på robban utan bara struntat i de för jag visste att det kände konstigt eftersom att det ej lät som att det var sant det han sa, Jag skulle också sagt så fort jag visste om det till någon annan helper/staff eftersom att jag visste om det, men ej visste att det var dåligt pågrund av att han ljög om att det var staff korruption, och att det kommer aldrig hända igen eftersom att jag ångrar det så mycket redan att jag ej sa nått som då ej skulle fått mig bli p bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.
Till Philip, bara så du vet helper abusade jag ej på gabriel, för att jag bannade honom eftersom jag fick clip av min vän att han hade mods/hs effects/no windows o allt, sedan så bannade jag honom innan jag såg jag blev taggad i unive dcn +så du vet ångrar jag att jag ej sa något till andra helpers men så du vet hade jag inget med det robban gjorde, han var en korrupt don ansvarig som gjorde ett grovt fel och de gjorde han på mig, jag ångrar det redan och att jag hade inget med sayds/drobbans yt vid, var ej med på några av de bilderna eller nått, vet ej varför han skrev med mitt namn i montaget, förmodligen för jag rpa med han, tack

Senast ändrad:
på vilket sätt lurade han dig?

på vilket sätt lurade han dig?
Han sa till frågade mig mot kvällen, och sa att han kunde ge ut peds liksom innan restarten för de skulle försvinna då, och jag som då skulle kanske köpa en ped dagen efter tänkte så jag inget mer på de för att jag ville testa hur den såg ut, men saken var ju att han skrev upp mig på forumet som jag ej visste om så att det stog att jag ägde peden men de gjorde jag ju ej eftersom i min hjärna trodde jag att jag skulle bara ha den ett tag för att få testa den, men det som jag visste var lite konstigt va de han sa var att jag skulle ge mig själv ped rollen under den tiden och sedan att robban skulle ta bort den senare och då efter de så använde den och då så märkte jag att det var något skumt eller att det han sa ej var sant, men så dum jag var så sa jag inget till någon annan helper/staff och det vara de som fick mig att komma i all trubbel robban gjorde, och jag ångrar att jag ej sa till någon annan eller frågade ifall de var sant.

Han sa till frågade mig mot kvällen, och sa att han kunde ge ut peds liksom innan restarten för de skulle försvinna då, och jag som då skulle kanske köpa en ped dagen efter tänkte jag inget mer på de, men saken var ju att han skrev upp mig på forumet som jag ej visste om så att det stog att jag ägde peden men de gjorde jag ju ej eftersom i min hjärna trodde jag att jag skulle bara ha den ett tag för att få testa den, men det som jag visste var lite konstigt va de han sa var att jag skulle ge mig själv ped rollen under den tiden och sedan att robban skulle ta bort den senare och då efter de så använde den och då så märkte jag att det var något skumt eller att det han sa ej var sant, men så dum jag var så sa jag inget till någon annan helper/staff och det vara de som fick mig att komma i all trubbel robban gjorde, och jag ångrar att jag ej sa till någon annan eller frågade ifall de var sant.
köper faktiskt inte det där 🤣 sluta ljug, erkänn istället

köper faktiskt inte det där 🤣 sluta ljug, erkänn istället
Jag säger sanningen, jag vet ej hur jag ska visa jag kan visa mina dms med han och min swish historik att jag ej köpte de för pengar utan bara skulle testa / som jag trodde, annars så får du säga vad jag ska erkänna

Som sagt det var dumt att ens gå med på det och jag ångrar det redan och hoppas man får en andra chans men, du får säga vad du menar med de

dom andra som också fått peds har ju erkänt att de var med på det? varför skulle det vara annorlunda med dig?

dom andra som också fått peds har ju erkänt att de var med på det? varför skulle det vara annorlunda med dig?
För att jag menade ej att ha den permanent, de andra betalade privat med honom ej jag för att få peden heltid, jag skulle bara testa men han trodde förmodligen att jag skulle också ha en permanent så han skrev in mig på forumet men det var ej det jag ville alls, jag och min andra kompis han och jag skulle köpa en ped tillsammans men istället så gick alla över för att få från robban förutom mig eftersom att jag ej skulle ha den hela tiden utan testa, för jag trodde att jag och min kompisskulle köpa från unive dagen efter

För att jag menade ej att ha den permanent, de andra betalade privat med honom ej jag för att få peden heltid, jag skulle bara testa men han trodde förmodligen att jag skulle också ha en permanent så han skrev in mig på forumet men det var ej det jag ville alls, jag och min andra kompis han och jag skulle köpa en ped tillsammans men istället så gick alla över för att få från robban förutom mig eftersom att jag ej skulle ha den hela tiden utan testa, för jag trodde att jag och min kompisskulle köpa från unive dagen efter
menade att ha den permanent? va? du ska väl ändå inte gå runt med peds du inte har rätt till? ville du pröva den tar du väl /ped själv eller snackar med don ansvariga att få testa den

menade att ha den permanent? va? du ska väl ändå inte gå runt med peds du inte har rätt till? ville du pröva den tar du väl /ped själv eller snackar med don ansvariga att få testa den
hallå @Philip320

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka