Accepterad Yung Vide | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yung Vide

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/9092454554

Vad är ditt namn i verkligheten? Vide

Vad är ditt discord namn? Yunga#1414

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Aslan Azerbaijan är en 22 årig man från Azerbaijan. Han har en bror i staden vars namn är Achmad Azerbaijan och det är hans lillebror. Jag föddes i mitt hus i Irak för min mamma och pappa var på släktträff där för min pappa är från Irak och min mamma hann inte ta sig till sjukhuset. Min mamma heter Zainab Azerbaijan och min pappa heter Bashar Tareq. Aslan bodde i Irak med hela sin familj tills han va 10 då han och broder och pappa flyttade till Rosengård som ligger i Malmö för att hans pappa fick jobb där medans han mamma va kvar i Irak. Aslan hade en bra ungdom och han brukade spela basket i sitt område där han bodde med sin polare och ibland med hans lillebror Achmad. Aslans planer är nu att flytta till en större stad med sin lillebror och arbeta tillsammans. Vi båda är väldigt insatta inom försvarsmakten, polisen och sjukvården och sådana jobb där man hjälper andra människor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem i Unive för jag har varit runt i olika servrar men inga har verkat seriösa hittills så därför vill jag bli medlem i denna för jag både tror och hoppas på att denna kommer vara bra och rolig för mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill jobba med sådana jobb där jag hjälper folk och gör så att dem känner sig säkra så jag kanske börjar som securitas och sen utvecklar jag det till polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska utföra ett scenario som slutar i den man rollspelar mots vinst.

Hur hittade du Unive? Jag vare inne på FiveM och letade efter servrar och sen såg jag att Unive hade väldigt många spelare och sen hade jag även hört talas om den från mina vänner.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka