Accepterad Yung Vide | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yung Vide

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/9092454554/

Ditt Hex-ID: 1100001008734ce

Vad är din discord tagg? Yunga#1414

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, tjuvkopplar på motorväg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkopplade en bil på motorvägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade in i en bil som stod på sidan av motorvägen och tjuvkoppla den och sen direkt när den startades och körde ca 5 meter så blev jag kickad och avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel och kommer inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att inte tjuvkoppla bilen och istället ringa om skjuts eller fixa ett annat sätt att ta mig därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte tjuvkoppla bilar in public

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka