Nekad Yung Gus. | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yung Gus.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/qustav/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Yung Gus.#9150

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en Afghan som är född år 2006. Han har haft det svårt i livet och har levt på gatorna i hopp om att skaffa pengar. Pengar har alltid varit svårt för min karaktär att få men på sistone har det blivit enklare på grund av hans kontakter. Det kanske inte är dem bästa vännerna han har men dem gör så har har mat på bordet och en plats att sova på. Han har alltid velat komma ifrån gatorna för att jobba inom sjukvården och han har det lätt att skaffa vänner. Min karaktär kan verka väldigt kaxig men innerst inne så är han väldigt konflikt rädd.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag börja spela på denna server ungefär 2-3 månader sedan och har alltid velat mellan tanken om att ansöka till Whitelist. Jag tar alla scener väldigt seriöst och har över 1500 timmar sammanlagt på olika RP servrar. Jag tycker att denna server står ut väldigt mycket än alla andra Svenska servrar och därför valde jag just att lägga ner min tid på denna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag nämnde ovanför så tycker jag att Unive är en av de servrarna som har fångat mitt intresse mest. Därför väljer jag att bli mer seriös med att ansöka till Whitelist.

Hur hittade du Unive? Jag blev hänvisad av en av mina kompisar att denna server skulle vara bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Just nu med denna karaktär så är det att komma ifrån gatorna och bli sjukvårdare. Självklart att behålla den underbara RP som befinner sig på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För tillfället inte.

Nekad, Delvis utveckla mer samt intervju ej tagen på 48 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka