Accepterad Yummy | Ban överklagan (Amo_147)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yummy

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
61
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198263247811/

Ditt Hex-ID: 1100001120f23c3

Vad är din discord tagg? Yummy#4967

Vem var det som bannade dig? 8Nemoo (Förlängd av Björn)

Hur lång tid var din ban? Först 1 timme men förlängd av Björn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag vet att jag gjorde fel och det var väldigt dumt då jag ej tänkte längre i stunden utan tänkte mer på scenariot men det gick lite för långt. Vet att jag gjorde fel och kommer ej göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var i ett hetsigt scenario med bulten och tänkte mig inte för och vdma han lite lätt, var dumt av mig men vet att jag ej kommer göra så igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det står jag för. Men kommer som sagt ej göra samma misstag igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. No

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde valt att "swervat" förbi han istället för att åka rakt på han och sedan tagit scenariot därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, vet att det var fel av mig och kommer ej göra samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka