Yummy | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yummy

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
61
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: yummyswe (Yummy)

Ange ditt födelsedatum 19 April 2004

Varför ska just du bli staff? Det finns flera skäl till varför ni ska ta in just mig som staff. För det första är Roleplay och Unive en stor del av min vardag då jag spelar många timmar per dag. Jag brinner verkligen för att ha en bra och rolig RP och bidrar med detta till servern för att ge alla en sån bra upplevelse på servern som möjligt.

Jag är 19 år gammal, är väldigt mogen, har bra tålamod, hanterar situationer på ett bra sätt och är alltid hjälpsam till andra som behöver hjälp med något. Enligt mig är det detta som egentligen gör grunden till vad en bra Staff är och jag kommer därför alltid göra mitt bästa för att uppfylla dessa kraven och behandla spelare med respekt och jämlikhet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är väldigt ofta som jag både ser och hör att spelare bryter mot reglerna och inte kan uppföra sig och för mig är det väldigt frustrerande att jag bara kan sitta och titta på och inte kunna göra någon förändring för att detta ska sluta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att spelare följer reglerna på servern lägger grunden till vad hela roleplayingen är och för vad ett bra community innebär, så därför kommer jag (och såklart resterande staff medlemmar) alltid göra vårat bästa för att se till att spelare verkligen följer reglerna på servern och bidrar med bra och hållbar Roleplay till servern. Upptäcker vi att det finns spelare som inte gör det, så kommer åtgärder naturligtvis tas!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att alltid hantera saker på ett professionellt sätt är något jag strävar efter. För mig är det viktigt att visa vad som är rätt och fel, och ta ansvar för alla handlingar jag gör som en del av staff teamet. Det viktigaste man ska tänka på för att agera professionellt enligt mig är att ALLTID behandla spelare med respekt och jämlikhet. Alla spelare har lika mycket rätt och att respektera individer påbygger också ett förtroende bland spelarna och bidrar därför till att communityt växer starkare och blir bättre. Därför kommer jag göra allt i min makt för att detta ska uppnås.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu är FiveM och Unive en stor del av min vardag och jag är aktiv i princip hela dagen. Jag har väldigt mycket fritid som jag lägger på just Unive så kommer engagera mig mycket på servern. Har gått ut gymnasiet och har tiden att lägga på spelet just nu!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat till och från på Unive sedan 2021. Just nu har jag dock spelat regelbundet under 4-5 månader och känner därför att jag är redo för nya utmaningar som staff.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff i drygt 2 månader i Augusti där jag var Kriminell Ansvarig, Jobb Ansvarig, Support Ansvarig och Servervakt Ansvarig. Anledningen till varför jag avgick var för att jag inte hade tid då jag hade väldigt mycket i mitt privatliv då jag fick nytt jobb osv som jag behövde fokusera på. Med det sagt så har jag alltså GODA kunskaper av att vara staff och kan mängder av commands.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
+rep Vart staff med tidigare, riktigt aktiv o vill serverns bästa i varje läge. Passar
Som Staff

Välkommen tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka