Accepterad Yummy | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yummy

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
61
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Yummy#0098

Ange ditt födelsedatum 19 April 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Är i princip inne på servern från att jag vaknar till att jag ska sova på helgerna och brukar gå och lägga mig runt 03-04 på helger. När det dock är skola brukar jag vara inne direkt när jag kommer hem från plugget till att jag ska sova så från typ 16:00 eller 17:00 till typ 00:00 eller 01:00 på natten. Så är aktiv legit hela tiden.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger. Däremot gjorde jag appeal på båda och fick godkänt på båda eftersom de inte var jätte seriösa bans utan mest en "varning" typ.file:///C:/Users/olive/OneDrive/Bilder/Bantotal%20fivem.PNG

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har som uppgift att hjälpa servern genom att hålla koll så att andra inte trollar och lära dessa vad som är okej och vad som är fel om de skulle göra något fel. Man kan göra det genom att t.ex kicka dem och skriva en förklaring som varning eller banna dem om de skulle göra något grovt så att de verkligen förstår. Såklart ska man fortfarande spela och bete sig som en vanlig spelare, men som servervakt ska man hålla extra koll på hur folk spelar runt omkring och se till så att ingen trollar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har redan varit servervakt drygt 2-3 månader men fick den borttagen på grund av inaktivitet men har börjat köra igen och ser direkt att det är folk som lallar och trollar runt vilket gör det väldigt frustrerande och irriterande för mig att inte kunna göra något när jag vet vad som ska göras eftersom jag har erfarenhet av att vara servervakt. Jag är både mogen och ansvarsfull så därför tror jag denna roll skulle passa mig perfekt och jag kommer alltid göra mitt bästa för att hjälpa servern så mycket som möjligt som servervakt. Är trots allt 18 år så vet hur man ska bete sig och hur man ska använda sina "perms" på rätt sätt. Var servervakt för en vecka sen men eftersom det var slutet av terminen så blev det mycket prov osv vilket gjorde att jag behövde lägga tid på det, men nu är det lov så nu har jag massa tid.
Anmäl

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär i princip att man använder sina servervakts permissions för att t.ex vinna scenarion eller att man kanske hjälper sina vänner vinna ett scenario genom att t.ex ressa dem eller liknande. Ett annat exempel på korruption är att man ser sin vän och en annan kille stå och lalla och trolla runt, men att man bara väljer att kicka och varna den personen man inte känner och låter sin polare fortsätta på som vanligt utan att ge en varning. Abuse är liknande, men att man här istället använder sina perms för mycket när man egentligen inte ska det och att man utnyttjar sin makt på fel sätt än vad den egentligen är menad för, alltså att man kanske kickar folk för ingen anledning bara för man känner för det eller gör något annat liknande bara för man har högre perms än någon annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka