Accepterad ytFaith69 | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ytFaith69

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer Rydetoft

Vad är ditt discord namn? FyrkantingBurk638#1747

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Ahlquist 17 år gammal, barndomen för min karaktär var väldig svår. Växte upp med skilda föräldrar och min pappa drack väldigt mycket så jag ville nästan aldrig vara hemma. Det jag gjorde om dagarna var att gå ut med mina kompisar och kolla på bilar direkt när vi såg en fin bil tog vi bild på den om vi hann ta en innan den åkte iväg, så som barn har jag alltid varit intresserad av bilar, jag har sen liten alltid velat vara runt bilar och jobba med att sälja bilar etc. Nu känner jag mig redo för att börja jobba som bilförsäljare, jag hade svårt att koncentrera mig i skolan på de tråkiga lektionerna, allt jag gjorde var att jag satt och ritade bilar. Jag var väldigt bra på att sälja saker i grundskolan, jag ritade en cool teckning och sålde den för 25kr styck, när jag märkte att folk gillade det jag gjorde, så lade jag till en finare presentation av bilden och höjde priset till 50kr. Så som ung var jag redan bra på att sälja saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bli väldigt populär med att sälja bilar vilket kan dra mer kunder åt där jag kommer jobba. Vilket kan göra en stor skillnad på servern eftersom att bilar spelar en väldigt stor roll i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst i ett scenario betyder helt enkelt att, när det är ett scenario om något ska jag inte direkt vinna scenariot utan jag ska ge motpartens en chans i det hela.

Hur hittade du Unive? Jag har varit medlem på Unive tidigare, hittade unive då långt tillbaks i sommar 2021 tror jag. Och längtade tills jag fick min dator i februari 2022, och det första jag gjorde var att ladda ner gta sen fivem och började köra Unive direkt.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka