Nekad ytFaith69 | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ytFaith69

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer Rydetoft

Vad är ditt discord namn? FyrkantingBurk638

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Ahlquist. jag är 18 år gammal, för den mesta delen gör jag tiktoks, men är extremt intresserad av bilar. Jag vill ha ett jobb i bilfirman, jag är väldigt trevlig person och rolig att prata med. Jag är bra att sälja saker. Då tänker jag att jag borde nog vara rätt så bra att sälja bilar. Jag har haft en sån dröm som liten men den dog bort men har haft den tanken ett tag. Men nu de senaste månaderna har den tanken kommit tillbaks. Och det är den riktningen jag vill gå i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt aktiv på servern, och gör massa roliga saker. Har väldigt många kompisar. Och hade nog gjort en hyfsat stor skillnad på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att i ett scenario, ska jag inte bara vinna scenariot utan jag ska ge motpartnern en chans också.

Hur hittade du Unive? Jag har varit medlem på Unive tidigare, hittade unive då långt tillbaks i sommar 2021 tror jag. Och längtade tills jag fick min dator i februari 2022, och det första jag gjorde var att ladda ner gta sen fivem och började köra Unive direkt.

Nekad
Anledning:
utveckla alla frågor! Ansök igen om 12h.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka