Yro | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yro

Aktiv Medlem
Meddelanden
2,118
Reaction score
60
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: Yro#5067

Ange ditt födelsedatum 21 April 1997

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Helper för Unive. jag kommer då kunna bidra/hjälpa servern genom att få bort problem spelarena som gör RP nivån att blir sämre. Samt hjälpa folk som behöver hjälp att lösa problem. jag är här för att jag gillar att pröva på nya saker samt att jag är mogen och väldigt aktiv. Som hanterar mitt arbete professionellt, Kommer behandla alla lika även om dom är vänner eller inte. Jag är också väldigt social och pratglad så detta jobbet passar mig perfekt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är vaken alla dagar i veckan mellan. måndag till fredagar 16.00 till 03 och på helger så är jag inne mellan 09-04

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i 1år men började spela seriöst i Januari 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har ingen tidigare erfarenhet av att vara staff åt er. Men har varit staff för andra vanliga discord servrar och stora youtube/twitch kanaler. Jag älskar att få göra nya saker och få mer kunskaper och utvecklas som person. Är som sagt väldigt mogen och aktiv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är inte intresserad av att jobba som kriminell ansvarig då jag är Vice för ett gäng och vet att man inte då får vara med i ett gäng. Men annars är jag öppen för allt. Ha en fortsatt trevlig dag och hoppas vi hörs snart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka