Accepterad YouSpinIspin | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YouSpinIspin

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Aslan

Vad är ditt discord namn? kalleflexar

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. Amana Koidom är en skön person. Han gillar att snacka med folk och han gillar att sporta.
Amana är en person som gillar att sociallisera med folk och han gillar att lära känna nya folk.
Amana är en gammal drog försäljare så du kan betta på att han har kunskaper med att sälja. Han är sjukt smart när det gäller kriminallitet och polisen kan aldrig fånga honom, han är en misstänkt person för Mordförsök och Grovt vapen brott då han blev fångad på kamera när han försökte skjuta någon med en Kalashnikov och därför kallas han för Kallen i gatan.
Han känner mycket folk och han är stabil och hans inkomst är hög och han vet hur man hanterar kallarna och glocksen.
När han var mindre så gillade han att spela sporter som basket, fotboll, och innebandy.
Men nu när han blev äldre så förlorade han intressen för att sporta och han vill hellre tjäna pengar på att sälja vapen / droger än att spela fotboll och andra sporter.
Hans bakgrund är grov på grund av att han gått igenom mycket skit, han har sett folk bli skjutna med mera.
Han har sett saker som ingen liten unge ska behöva vittna, han har även blivit tagen av de äldre i sitt område och tvingad att göra brott som han inte ville göra vilket ledde till att han blev kriminell när han blev äldre.
Som sagt är hans intresse att sälja droger och vapen för att tjäna pengar och gå och köpa kläder i NK.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag personligen kan bidra med serverns rp är själva RPN. Rpn är det som jag har intresse om irl.
Jag bidrar till HÖG RP nivå och jag har kunskaper om RP sen innan på grund av att jag har flera kunskaper om regler och hur man rpar olika sorters RP delar. Till exempel Polisyrket som jag kan sen innan då jag rpade polis länge på flera andra servrar. Men kriminell som jag vill bli på Unive har jag också kunskaper om eftersom att jag RPat kriminell på andra servrar också.
Har hög kunskap om regler i servern som t.ex RDM VDM NLR Copbait och flera andra regler som jag kommer att prata om i min intervju.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte ska spela för att vinna ett scenario men hellre att scenariot ska utspelas snyggt. Man ska spela för att INFÖRA rp och inte för att vinna ett scenario. Ibland kan det vara så att INGEN part vinner ett scenario och då kan man inte göra något än att tänka att man iaf infört RP i ett scenario istället för att tänka att man förlorat ett scenario.
Eftersom att man kan alltid göra MER OCH MER RP i servern så behöver man inte böla om det och göra ny RP.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive i en streamer Watans stream.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig. Välkommen till Unive Roleplay!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka