Nekad YousefLadinson | Medlem ansökning [Danne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YousefLadinson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Vad är ditt discord namn? yousef101

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Yousef Ladinson 23 år gammal, och min käraktär älskar att spela fotboll. Jag har varit en fotbollsentusiast sedan jag var liten. Att springa på planen, göra mål och dela den upplevelsen med mitt lag är något jag brinner för.

Men mitt andra stora intresse är att bygga. Jag och några av mina bästa vänner har vårt eget byggföretag. Vi har jobbat tillsammans i flera år och har varit involverade i allt från renoveringar till att bygga helt nya hus. Det är något speciellt med att skapa och se våra projekt ta form.

Det bästa är när jag kan kombinera min kärlek till fotboll och byggande. Vi har till och med byggt en egen fotbollsplan där jag och mina vänner ofta träffas för att spela och njuta av vårt gemensamma intresse. Att ha vänner som delar både min passion för fotboll och mitt yrke som byggare gör livet riktigt bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har ett stort intresse med RP och jag vill bidra i servern. jag är väldigt aktiv. har aldrig haft nån problem med admin och mods.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man ska underlätta för den andra spelaren i ett scenario och inte göra allting så komplicerat för dem, om någon försöker råna dig med vapen ska du ta upp dina händer och följa vad vapenmannen säger.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår serversregler och några exempel är: Powergaming vilket innebär att jag måste rollspela en skada som när jag som exempel krockat. Metagaming innebär att du använder information som du fått OOC och sen använder det i din karaktär. VDM innebär att du inte får anv'nda din bil som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej jag har ingen men vill gärna ha.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det finns inget.

Nekad. Utveckla frågan "Berätta om din karaktär". Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka