Nekad yousefabd | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibra504

Medlem
Meddelanden
552
Reaction score
-9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Ibrahem

Vad heter du på discord? yousef503 #2596

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 22 augusti 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara aktiv mycket samt att jag kommer se till att det finns personal som är i tjänst och om det inte finns då kan jag anställa folk som är sugna på att jobba hos kriminalvården. Jag kommer försöka göra att personalen gillar jobbet genom att snacka med dem samt ha roligt. Dem som är fängslade kommer jag rpa mycket med och försöka höja deras rpa. Till exempel snacka med dem, låta dem gå ut och ta luft kanske spela basket osv. Så dem tycker att det finns något att göra när man är fängslad som är roligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat förut i kriminalvården men lämnade efter och blev kriminell samt jag vet hur det går till när man jobbar där vad man har för uppgifter.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ungefär 4-5 timmar det kan bli mer men det är cirka.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det klart jag skulle. Jas gillar att rpa på denna server och vill gärna utveckla mitt rpa.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag har alltid spelat på Unive och kommer aldrig lämna denna server.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka