Nekad yousefabd | Chef-jobb ansökan | [Mekonomen] [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibra504

Medlem
Meddelanden
552
Reaction score
-9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till meko chef.

Vad heter du IRL? Ibrahem

Vad heter du på discord? yousefabd

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 20 augusti 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer kunna höja aktivteten på ett bra sätt. Hålla koll på vem som jobbar och vem som inte. Vara strikt med att man måste kunna jobba lite varje dagså vi håller aktivitetn. Samt att alltdi sparka dem som är inaktiva och istället anstäla nya. Se till att dem har hög rpa nivå och rolig. så att alla i unive har roligt. Jag vill ochså hålla koll på dem hög upsatta för att dem brukar alltdi höja sig sedan bli inaktiva. Därför kmr jag vara strikt mott alla i meko splelar ingen roll vem de är. Och dem som jobbar hårt kommer försäna hög uppsat genom meko.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart personalansvarig i 4-7 månader i Meko. Vill helst kunna höja mig för då blir rpan roligare för mig och för andra hoppas jag.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag men kommer nåndag i dessa veckor vara litr inaktiv. Med det menar jag att kanske istället att spela 4timmar så spelar jag 2 för att det finns nationella prov. Som sagt varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaaa jag kmr rpa som personalansvarig och kanske försöka ansöka en annan gång så jag får en chans. Har ansökt förut men då hade jag ingen erfarnheter därför blev nekad.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag faktsit inte.

Har du läst våra Regler? Jaa det har jag gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka