Nekad yousefabd | Ban Överklagan [ Yes or No ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibra504

Medlem
Meddelanden
552
Reaction score
-9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377943209/%0A

Ditt Hex-ID: 110000154800aa9

Vad är din discord tagg? yousefabd

Vem var det som bannade dig? Yes or No

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-11 163853.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade polis kläder i min sjuhvårdare karaktär. och hade toggleid.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade polis kläder på min sjukvård karaktär sedan ville en grabba snacka med mig så jag drog ti kanten sedan så kraschade jag och kom in men han var inte där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte felaktigt jag förstår att min handling är fel eller störande för andra spelare och att de ha brutit mot unives regler. Jag vill ta detta tillfälle att förklara mina feloch förtydliga situationen. När jag valde att låta min karaktär i spelet, en sjukvårdare, ta på sig poliskläder i en viss situation, var min tanke att skapa en intressant scinario. Jag inser nu att min handling kan ha uppfattats som störande för andra spelare och att de kan ha brutit mot spelets regler om "Grov Sunt Förnuft". Jag ber hemskt mycket om ursäkt för detta jag ha orsakat. Med det sagt vill jag säga att jag aldrig hade för avsikt att försöka fuska eller medvetet bryta mot spelets regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många av mina tidigare bans var felaktifa till exmpel har fått ban suntförnuft och helpern har råkat bana mig och många va dessa är felaktiga men dem andra har jag lärt mig välddigt mycket just därför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället så skulle jag ba inte ens tänkt sånna tankar eller kl'ät mig till polis men jag menade inte något illa jag lallade med min vän för han visste inte att de var jag, Samt att stänga av toggleid men ibland kan man glöma men misstag kan hädna alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla för andra kan bli påverkade samt man kan se de i andra perspektiv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka