Accepterad yousefabd | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibra504

Medlem
Meddelanden
552
Reaction score
-9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377943209/

Ditt Hex-ID: 110000154800aa9

Vad är din discord tagg? yousefabd#2596

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-06 192744.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog kriminal vården och försökte rymma. det var dumt jag skulle ha tänkt bättre som till exempel att det finns många kamrer + att det finns många vakter inte bara 2 styckena.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi slog em kriminal vård tog hans nyckel efter det så var vi på väg ut och då ser vi en till kriminal vård och det vi gjorde var att vi slog han sen blev jag banad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban jag gjorde fel MEN i anledning står att jag lottade men det gjorde jag inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var när jag var ny till Unive där då jag lallade var korrupt ville ha pengar osv men nu tycker jag att jag har lärt mig mycket av dessa bans. Och nu har jag lärt mig något nytt som jag inte kommer göra igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället skulle jag väntat på min tid alltså när jag är fri eller så skulle mina vänner hjälpa inte jag att slå kriminal vård sen fly.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter allt man gör. inte bara slå någon liksom man ska tänka att det finns kanske poliser utanför eller många vakter. då skulle det se annorlunda ut och bättre Rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

OBS! I anledning står att jag lottade men det gjorde jag inte jag slog bara.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka