Nekad yousefabd | Ban Överklagan [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibra504

Medlem
Meddelanden
552
Reaction score
-9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377943209/%0A

Ditt Hex-ID: 110000154800aa9

Vad är din discord tagg? yousefabd

Vem var det som bannade dig? Yes or No

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_7322.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade polis kläder, rpa som polis fast jag inte är samt lallade för mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade som en polis fast jag inte är sedan så raporterade en grabb in de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte felaktigt jag erkänner själv att de jag gjorde var fel och att jag betede mig som en omogen medlem i unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många av de tidigare bansen är felaktiga men dem andra bansen har jag lärt mig väldigt mycket, till exmpel grundreglrna har jag lärt mig väldigt bra vet hur jag ska hantera olika situkioner men ibland brukar man bara lalla och vill helst ha en cvhans där jag bevisar att detta aldrig kommer hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället så skulle jag inte ha gjort nått av deta, och om jag vill rpa som polis så borde jag säga upp min krim så jag inte bryter mott unives regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att bete sig när man kör unive och när man känner att man vill lalla så kan man quita och lalla i en annan server som till exmpel malakas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Mm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka