Nekad yousefabd | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibra504

Medlem
Meddelanden
552
Reaction score
-9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377943209/

Ditt Hex-ID: 110000154800aa9

Vad är din discord tagg? yousefabd#2596

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-06 192744.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att tydligen får man inte slå en kriminal vård för att ta nyckeln och fly.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var mitt i ett scenario där vi tog nycklar till fängelse och skulle fly men mitt i den så blir vi banade. Vi var ungefär 6personer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att det var fel + att i anledning står att jag hade lottat men det gjorde jag inte. det vi gjorde var att vi planera sen slog vi för att ta nyckel men han väljer att snacka i radio så vi slog han tog nyckel och skulle fly men blev banad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem gamla bensen har jag lärt mig mycket. förut blev jag banad för många olika saker som tex snusförnuft korrupt osv så jag har lärt mig det viktigaste man ska kunna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ist skulle jag inte ha försökt gjort scenario. istället så kunde jag bar sitta i fängelset

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra scenario i fängelse eller slå någon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka