Accepterad yousefabd | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibra504

Medlem
Meddelanden
552
Reaction score
-9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199377943209/

Ditt Hex-ID: 110000154800aa9

Vad är din discord tagg? yousefabd#2596

Vem var det som bannade dig? Naod

Hur lång tid var din ban? 33 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-01 092924.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag rdma många personer i ett scinario som är fel. Men i anledning står att jag vdma men jag gjorde aldrig det. och inte tänkte efter alltså snusförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade krig med ett gäng jag hittade dom så jag jagde dom efter det skör jag på dom, sen körde jag bort men en ram började följa efter mig och jag trodde att det är samma gäng så jag sköt mot dom och det började bli skottlosning dom dog. sedan drog vi bort några var bakom oss igen så dom sköt mig och då blev banad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban men det som var fel är att jag vdma aldrig jag rdma bara jag kan säga att mening var aldrig att jag skulle rdma men jag råka göra de hur stressade jag var men nu kommer jag vara stress tålig. Det jag menar är att i min ban står de att jag vdma men det gjorde jag inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dessa bans var inte stora alltså jag fick lära mig reglerna på ett bättre sätt när jag blev banad. det gick väldigt bra efter mina gamla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde istället inte dra till dom vi har krig med, eller att inte skjuta mot ramen istället snacka med dom. Inte stressas nästa gång jag ska göra något

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer vara extra noggrann planera hur jag ska göra till exempel jag ska skjuta på några då ska jag planera ett steg framåt om några andra kommer vad jag ska gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag väll mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka