Inaktuell yousefabd | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibra504

Medlem
Meddelanden
552
Reaction score
-9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahem Mohammed

Ditt discordnamn: yousefabd #2596

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag kommer höja RPn på servern Unive och kunna hjälpa människor som vill ha hjälp med frågor och andra saker. Dessutom så kan jag massor om staff vad man gör och varför man gör det. Som jag sa höja rpn och sen att vara mycket aktiv och svara på rapport kommer jag göra för dom ska kunna ha det roligt. Jag kommer både bana dom som lallar och vill bara ha makt och vill bara vinna scenario då det bli tråkigt för de andra personen. Jag kommer så klart se till att alla följer reglerna som gäller dem ska inte bara kunna lite och sen skita i de andra reglerna.
Så detta jag vill är att kunna förbättra servern, locka fler människor hit men då ska alla ha roligt och att alla ska kunna reglerna. Jag vill också själv kunna rpa på ett bra sätt och förbättra människornas rpa också så det kan vara kull att spela UNIVE för alla. Jag kommer att vara mycket i support där jag hjälper personer som behöver hjälp.

Jag kan mycket om staff commandsen. Jag kan mer men jag tror att det får räcka med dessa.

/spec (id) (speca den personen)

/specoff (sluta speca personen)

/ooc (text) (skriv något som alla spelare kan se i ooc chatten)

/sc (text) (skriv i staff chatten)

/addkey (nyckelnamn) (ge en nyckel)

/noclip (bli onsynlig och du kan flyga runt)

/announce (text) (skriv ut ett meddelande till alla spelare)

/clearchatforall (tar bort alla meddelande i chatten)

/setjob (id) (jobb id) (lägga till någon på ett specifikt jobb)

/banhistory (id eller hex) (se personens tidigare bans)

/goto (id) (gå till den personens position)

/freeze (id) (man fryser en person)

/m (id) (text) (skriver Pm till en person)

/tpm (sätt gps på mappen) (gå till där gpsen är placerad)

/dv /du raderar ett eller flera fordon) (delete vehicle)

/svban (id) (anledning) (banna en person i 60 minuter)

/togglename (se alla spelares namn)

/toggleid (se alla spelares id)

/ban (id eller hex) (längd) (man bannar en person från servern i en vald tid)

/kick (id) (anledning) (man kickar en person från servern)

/who (id) (kollar personens roller)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag ska vara aktiv på servern varje dag och försöka min bästa. Men om jag har någon läxa eller prov i skolan då måste jag göra det först och sen spela. Annars brukar jag spela varje dag. Varje dag brukar jag spela minst 2-3 timmar om jag inte har läxa eller prov. I helgerna brukar jag vakna ungefär 10:00 och spela till kl 21:00 om jag inte ska göra nåt viktigt så klart brukar jag ta paus kanske äta lite. Jag brukar vara vaken på kvällen där då ingen tar emot support men det kommer jag kunna göra då.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat från augusti, 20, 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har vart staff i unive samt Ma. Jag vet allt man ska kunna genom rpa och support så det kommer gå jätte bra. Jag har hjälpt min vän med olika serverar inte så stora som unive men vet ganska mycket om det. Om du undrar anledning till varför jag inte är helper längre är för jag var inaktiv senaste dagarna. Men nu kommer jag ge allt jag har för att visa att jag förtjänar det igen. Mvh: Ibrahem

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan jobba med allt har ingen problem med de.

Senast ändrad:
plus rep, han är en väldig kompetent person som kan grejer inom staff, han borde ha rollen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka