Nekad Yousef07 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yousef07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Vad är ditt discord namn? yousef7967

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Yousef och gillar att spela GTA Roleplay som polis, jag följer alltid reglerna noggrant. Jag håller ordning och rättvisa i spelet, och är känd för mitt realistiska och noggranna rollspel. Jag hjälper gärna nybörjare att komma in i spelet och ser GTA RP som ett sätt att koppla av och leva ut min fascination för struktur och rättvisa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa nybörgare och se till att rättvisan kommer till plats som polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du medvetet hjälper den andra spelaren att lyckas, ofta för att skapa ett bättre samspel eller en bättre historia i spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respekt: Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Toxicitet: Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat mycket GTA RP och har erfarenhet från flera servrar som 17th Street RP. Jag är bra på att följa regler och bidra till en trovärdig spelmiljö. Jag gillar att skapa intressanta karaktärer och engagera mig i berättelser. Jag kan också hjälpa andra spelare, särskilt nybörjare, att komma in i spelet och förstå RP-reglerna. Jag är här för att bidra till en rolig och realistisk RP-upplevelse.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är van vid att spela och administrera spel på Discord. Jag kan enkelt hantera servrar, kanaler och roller, och är bra på att organisera spelaktiviteter och lösa tekniska problem.

Nekad
Anledning:
Berätta om din karaktär du kommer att rollspela som. Använd inte ditt riktiga namn som ditt karaktärsnamn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka