Nekad Yousef Touma | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yousef Touma

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Gerqaw0w/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: CARACOT

Vad är din discord tagg? G.#0613

Vem var det som bannade dig? ^1Tedde

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar,rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anledning alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det blev ett stort slagsmål och jag stod i närheten och blev dödad, sjukvården kom sedan och reviva mig därefter kom en kille och slog ned mig ännu en gång och sjukvården dödade honom för att skydda mig. Därefter blev jag bannad inom 5 min och jag gjorde inget fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en felaktig ban. Jag gjorde ingenting fel, om nånting var jag ett offer och efter jag blev dödad och nedslagen blev jag bannad utöver det. Fattar verkligen inte varför

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, staffs bannar i situvationer där de inte vet nånting om vad som har hänt. Spelade på en engelsk server för ungefär 1 år sen och redan då var deras staff 10 gånger mer utvecklad än den ni har. Istället för att banna folk direkt borde ni tpa alla som vart med och prata om det och börja med varningar istället för att vända er till att bannlysa folk direkt. Verkar som ett det är en massa barn som får härja hur som helst på er server.

Har du läst våra regler? Ja

Man vi använder oss av support och vi tar inte support ärenden ingame.

Tillbaka