Nekad Yousef Mohammed | Ban överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yousef Mohammed

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Dronxa

Ditt Hex-ID: 27/02/2021 klockan runt 23:30

Vad är din discord tagg? DronXa#9624

Vem var det som bannade dig? De va Vible

Hur lång tid var din ban? 4Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det stog att jag vdm någon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de va jag som råka köra in i någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde sen kom en Rolls Royce framför mig så jag råka köra i den sen rpeade jag att jag var skadad men andra killen som var i Roll Roycen rpeade inget och hande han ingen mic så efter runt 5minuter blev jag bannad jag tycker att han borde har inte bannat mig för båda hade gjort fel killen i roll roysen rpeade inte och jag råkade köra i han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att både mig och killen i billen gjorde fel. för killen i billen måste rp att han var skadad han gick inte ens ut ur hans bill han stanade och sa inget och vad jag gjorde fel var att jag hade körst 150km på timmen och körde in i någon

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg har dåligt minne

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att kunna köra segare men ochså att killen rp så att man kan hjälpa han

Har du lärt dig någonting efter din ban? A 100% att inte köra fort

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Anledning : Utveckla mer på din banöverklagan
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka