- Meddelanden
- 84
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Dronxa
Ditt Hex-ID: 27/02/2021 klockan runt 23:30
Vad är din discord tagg? DronXa#9624
Vem var det som bannade dig? De va Vible
Hur lång tid var din ban? 5Dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag råkade att cdm någon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de va mitt fel at jag körde in på nåns bil
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg var i min bil körde snabbt ( Mitt fel att jag körde snabbt) sen råka jag köra in på han så jag rpade att jag var skadad men han rpade inte att han var skadad så jag blev förvirrad och körde iväg sen efter 2 till 3 minuter blev jag bannad. Råkade göra det de va mitt fel jag gillar att streama servern så jag försöker bli unbannad för då kan man strema istället vänta 5 dagar. jag vill bli unbannad för vill inte spela på skitiga engelsk servers
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej för jag gjorde fel också
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg men vet att jag rdm
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunnde att köra segare och inte va bling och inte köra i folk. har råkat göra de kommer inte göra de igen <3
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte köra på folk >3
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 27/02/2021 klockan runt 23:30
Vad är din discord tagg? DronXa#9624
Vem var det som bannade dig? De va Vible
Hur lång tid var din ban? 5Dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag råkade att cdm någon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de va mitt fel at jag körde in på nåns bil
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg var i min bil körde snabbt ( Mitt fel att jag körde snabbt) sen råka jag köra in på han så jag rpade att jag var skadad men han rpade inte att han var skadad så jag blev förvirrad och körde iväg sen efter 2 till 3 minuter blev jag bannad. Råkade göra det de va mitt fel jag gillar att streama servern så jag försöker bli unbannad för då kan man strema istället vänta 5 dagar. jag vill bli unbannad för vill inte spela på skitiga engelsk servers
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej för jag gjorde fel också
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg men vet att jag rdm
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunnde att köra segare och inte va bling och inte köra i folk. har råkat göra de kommer inte göra de igen <3
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte köra på folk >3
Har du läst våra regler? Ja