Accepterad Yousef franso | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yousef franso

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199202598105/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef Franso

Vad är ditt discord namn? Yousef Andersson 3144#6409

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jocke och han är 21 år gammal. Jocke brukar hänga ofta vid sjukhuset för att se hur de hjälper och skriver för att kolla om de mår bra och har en puls. Jocke är väldigt snäll och hjälpsam med andra personer. När Jocke var liten så hade han bara en mamma som tog hand om Jocke, när Jocke fyllde 13 år så kände hans mamma att hon har ont i sina lungor, senare så ringde Jocke ambulansen och de kom hem till dem och tog med både Jocke och mamma. När dem kom fram till sjukhuset och träffat en doktor så sa han att du har cancer och kommer inte kunna göra något och du har 1 månad kvar att leva och Jocke blev väldigt ledsen och förbannad, efter en månad så blev Jocke helt ensam och fick åka till barnhem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med att hjälpa till på servern och att göra den bättre genom att spela så seriös rp som möjligt och ha så kul som möjligt men fortfarande ha bra RP. jag har spelat på servern i en månad nu och jag har utvecklat min rp skaffat nya vänner. Och alla mina vänner spelar på denna server och därför vill jag också göra de och ha roligt med dem. För att jag kommer bidra med en extremt hög RP nivå och skapa riktigt feta scenarion för alla i staden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många spelare på servern och har kollat på många YT klipp och tycker att det värkar kul. Och det är en bra RP-nivå.

Hur hittade du Unive? min vän sa att det var en bra server sen när jag prova den så blev jag förtjust.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få en högre RP-nivå genom att skapa roliga scenarion och skaffa nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att i framtiden kanske bli polis eller högre och hjälpa servern och folk så att dem inte är i fara och att vara en bra polis så att vi får bra rykten om oss så att alla ska gilla oss.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja men jag har slutat och ska börja med denna server för att den är bäst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka