Nekad Yousef franso | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yousef franso

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef Baroso

Vad är ditt discord namn? yousefyasin

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jocke och han är 21 år gammal. Jocke brukar hänga ofta vid sjukhuset för att se hur de hjälper och skriver för att kolla om de mår bra och har en puls. Jocke är väldigt snäll och hjälpsam med andra personer. När Jocke var liten så hade han bara en mamma som tog hand om Jocke, när Jocke fyllde 13 år så kände hans mamma att hon har ont i sina lungor, senare så ringde Jocke ambulansen och de kom hem till dem och tog med både Jocke och mamma. När dem kom fram till sjukhuset och träffat en doktor så sa han att du har cancer och kommer inte kunna göra något och du har 1 månad kvar att leva och Jocke blev väldigt ledsen och förbannad, efter en månad så blev Jocke helt ensam och fick åka till barnhem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en erfaren rollspelare med ungefär fyra års erfarenhet, och jag tar verkligen RP på allvar. Jag kommer att göra mitt bästa för att bidra till en engagerande och rolig upplevelse för alla. Mitt fokus ligger på att skapa en meningsfull RP-upplevelse och undvika allt som skulle kunna förstöra stämningen eller dra ner kvaliteten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att visa respekt och följa reglerna, inklusive att undvika VDM (att inte använda bilen som ett vapen), RDM (att inte skada eller döda någon utan giltig anledning), och att följa Fear RP, vilket innebär att värna om mitt liv i situationer där det är hotat.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja visa respekt ingen vdm eller rdm och så vidare!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat flera bra servrar i 4 år ungefär

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej finns inget speciellt med mig!

Nekad.
Anledning:
berätta mer om din karaktärs intressen i din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka