Nekad YoungYT | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille1910

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Https:||steamcommunity./profiler/636472647474

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Wille#4656

Vem var det som bannade dig? Ben 10

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och powergamimg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff valde banna mig för jag hade polis jag och körde på en tågräls i 60 km/h. Och suntförnuft för den sista utvägen var att ta upp min uzy och hota polisen att dra. För mc toppar 120 hade ingen chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare var ute och köra mc och en polis bränner efter oss jag vet att jag är efterlyst imed jag är med mc gång och polisen efter oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är så felaktigt. Jag rpa på rälsen var sönder och att jag satt och sa ajaj oj vad det skumpar.och sedan det är den sista utvägen. Mitt syfte är inte att skjuta det var att jag skulle kunna åka iväg. Men polisen kör 20-40 meter iväg och hoppar ut och skjuter som jag anser vara tjänstefel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lall ooc failrp powergaming suntförnuft. Det är det har lärt mig av allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är att inte köra upp på tågrälsen. Att jag bara skulle kört in på små vägar. Men suntförnuft är det ej för sista utvägen var att rikta mot snuten. Så det är så fel. +jag rpa på den var itu och jag sa omg vad jag flyger ajajaja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska utgå från suntföenuft och köra där man kan köra irl men jag anser att irl man kan göra så. Och suntförnuft är det ej men ksk tänka en exstar gång ska jag ta upp vapnet eller inte finns det något annat.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka