Inaktuell YoungMG | Medlemskaps Ansvarig Ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MG12

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad heter du på discord? Pekade07#2641

Ange ditt födelsedatum 19 Juli 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? När jag själv ansökte så tyckte jag att dom som hjälpte mig var väldigt trevliga och det verkade som ett roligt (jobb) att göra. plus jag gillar att kunna hjälpa människor men kan även Vara hård när det hjälper något alvarligt

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? skulle säga för att jag är aktiv och nästan hemma 75% av min tid och sen även att jag kommer antagligen bli mer angaerad i serven och därmed kanske söka andra roller. SÅ man kan se det som en investering i serven

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk så som man själv vill bli bemöt. och att man ska bemöta alla på samma sätt oavsett vart dom är ifrån och vilka dom är. man ska alltid behandla folk med respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att hjälpa folk komma in i serven och även att kunna träffa nytt folk och expandera unive familjen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? dom ska kunna vara mogna för att kunna RP på ett seriöst sätt och även kunna spela för motpartens vinst.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? äntligen att ta intervjuer eller at läsa forumet och godkänna folk vidare. Med helst intervjuer men kan gö båda

Hur ser din aktivitetet ut? mycket aktiv

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? inte direkt: )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka