youngkew | Ansökan till support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin Eliasson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Användarnamn: youngkew

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Eliasson

Vad heter du på discord? youngkew#6666

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar
14:00-23:00

Helger
16:00-Sent

Berätta om dig själv Mitt namn är Kevin Eliasson 18 år gammal fyller 19! Jag bor i en stad som heter Kungsbacka 3 mil söder om Göteborg, pluggar EL Energi i 3an inriktning Datakunskap där jag har som inriktning Utveckling inom HTML & C++ trivs väldigt bra på gymnasiet tbh. Efter skolan blir det lätt så att jag åker hem och sätter mig framför datorn och startar igång FiveM och då blir det ju så att jag hoppar in på Multistaden då jag har fastnat för denna servern. Om jag skulle berätta lite om mig själv så skulle jag beskriva mig själv som mogen & rättvis.

Vad skulle du göra om du blir staff? Mina områden jag skulle vilja ta hand isf är support ärende då jag verkligen brinner för att hjälpa folk både IRL samt i "datorvärlden" samt så har jag arbetat inom supporten på min bonus farsas jobb och jag tycker verkligen det är kul att hjälpa folk!
Eftersom att jag är så rättvis så tror jag det verkligen kommer gynna mig för jag tycker det är en viktig egenskap som staff att man är rättvis och inte favoriserar någon eller liknande!
Jag praktiserar ju just nu i skolan och jobbar från 08.00-13.30 vilket gör att efter jobbet så åker jag raka vägen hem & spelar och det kommer göra så att jag har mycket tid för servern & communityt dvs att jag kan sitta i flera timmar och bara specca folk och se till att dem inte gör regelbrott.
Om jag ser någon nyspelare som är helt ny till FiveM och rollspel gör ett fel så istället för att straffa den personen så kommer jag visa hur man ska göra det och lära ut istället jag tycker det är bättre än att bara straffa folk.
En viktig sak som är också att man försöker göra så servern har ett gott rykte och det kan jag lova er att jag kommer försöka göra och verkligen se till att servern inte blir smutskastad eller liknande!
Jag kan ju alla regler osv eftersom att jag har så himla mycket erfarenheter vart whitelistad på dem flesta stora servrarna i Sverige & RPat inom FiveM sedan 2016 och har strax över 4000 timmar, även RPat i Arma 3 samt GTA IV.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Fram och tillbaka sedan Maj kanske jag hade ju ett uppehåll på RP från Juni-Augusti.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill som sagt höja rp nivån även göra rpn seriösare och göra så alla känner sig trygga i servern, vill även att ingen ska bryta mot reglerna och jag ska stoppa dem som gör det och göra rpn roligare för alla. Vill hjälpa alla in game, på forumet och i discord servern. Jag skulle även kolla efter trollare då jag känner att dem förstör rp nivån. Vill förhindra att personer bryter mot reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle bidra med att hjälpa andra staff att göra rp nivån bättre jag skulle även försöka hjälpa så många jag hinner på en dag, jag skulle även banna, kicka, varna dem som bryter mot reglerna så dem inte gör det igen sedan skulle jag visat dem var reglerna finns så dem kan läsa dem.
Sedan kommer jag göra mitt allra bästa och allt jag kan i min makt för att göra så att Multistaden får sånt bra rykte som möjlighet då varumärket är väldigt viktigt att skydda!

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har väldigt mycket erfarenheter dels att jag pluggar utveckling & webutveckling i skolan vilket gör att jag vet hur man kodar ex små scripts samt hur dem är uppbyggda kan även HTML & CSS vilket gör att jag kan hjälpa till med hemsida osv!
Även arbetat som Support på min bonus farsas IT företag så jag vet hur man hjälper folk osv.
Men inom FiveM så jobbade jag som "Helper" på Revenge RP & Nätverket RP även ägt en del servrar själv way back så jag vet hur det själva admistrativa funkar på en server så det kommer inte vara några som helst problem det lovar jag er!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har ju suttit som helper på blanda annat Revenge RP samt Nätverket RP vilket är 2st OG servrar dsvdv & då använda jag mig av följande kommandon men det är ju olika på varenda server så jag får väll helt enkelt lära mig vad det är för några ni använder er utav! : -
/noclip
/sqlban
/spec
/kick
/setjob
/dv
/goto
/bring
/sglunban
/ban
/v

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja absolut, jag skulle säga att jag är lättlärd och jag kan anpassa mig utifrån systemet sålänge jag har någon som förklarar exakt vad det är jag ska lära mig för något som kommer inte det vara några som helst problem!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag har WL på bla NERP & Underground men lirar inte där atm då pga jag tycker Multistaden är roligare och fräschare folk och inte lika tråkiga!, så ja är beredd och lämna dem 2 servrarna

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Liten sammanfattning - 1. Kommer vara aktiv och hjälpa personer i forumet, discorden och ingame såklart. 2. Kommer inte rpa lika mycket då jag känner att jag vill hjälpa servern istället. 3. Kommer även spectata stora scenarion som t ex bank rån. 4. Kan ta ansvaret som staff och ta kritik såklart. 5. Jag prioriterar STAFF arbetet förre att rpa såklart. 6. Kommer såklart ha en god ton till alla oavsätt hur dem är. 7. Jag kan hantera att både jobba i grupp och ensam. 8. Vill hjälpa andra staff att höja rp nivån och då kommer jag kolla så alla följer reglerna. 9. Skulle även kunna vara Donation Ansvarig. 10. Har en bra talförmåga är också väldigt bra på att lyssna. 11. har några erfarenheter. 12. vet hur man hanterar dem flesta olika ärendena. 13. Kommer vara noggrann med att det inte ska förekomma felaktiga bans. 14. Vill förhindra att folk bryter mot reglerna och sänker RP nivån

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka