Accepterad Youngbaa | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Youngbaa

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199068054768/

Ditt Hex-ID: 1100001420784f0

Vad är din discord tagg? waggishkevin

Vem var det som bannade dig? emnez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-29 224605.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det är nog då pågrund av att jag o polarn valde att åka fram till en likadan bil som precis jagat och fråga vem han är med, svaret vi får är askar och vårat gäng vi är med i har då krig mot askar, så väljer då att hoppa ut och rikta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej så jag o crazyy va då ute o åkte o fick syn på askar folk som vi krigar med så vi åkte fram o prata bostavligttalat helt vanligt vi backar för o ställa oss närmare men han åker iväg, så vi kör fram igen o jag säger kalrt vi vill bara prata, sen blev det hela till en biljakt och han hoppar ut o vi börjar skjuta alla mot varandra sedan så blir vi av med han och åker sedan runt bara och då får syn på en askar bil där en person sitter själv igen och vi väljer då att fråga vem han va med och han svarade då askar så vi antog det var killen som nnyss vi hadde skjutit med så vi hoppar ut och riktar ber han gå ut men han kör iväg så vi skjuter,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban då vi gjorde fel i just den stunden, social rpn kunde varit mycket högre,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blitt bannad för typ 8 månader sen för sunt förnuft då jag börna inne ppå auto sedan blev jag bannad av anticheat som va falskt alltså fick unban sedan för en emote och nu nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunnat valt att prata mer och försöka få fram mer klart om detta var killen vi skjöt mot för då hadde inte scenariot varit fel heller,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

aa och kan lägga till att det jag lärt mig efter bannen är att ha mer social rp i sånna lägen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka