Nekad younes10 | Medlem ansökning {Hugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? younes

Vad är ditt discord namn? smartelm1589

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: musti fati 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter musti fati och han har ej inga framtidsplaner i nuläget men i framtiden så vill ha ett jobb på mekonomen efterssom jobba med bilar är hans grej han kan sånt skulle vilja bygga ihop en familj med barn och skapa minnen för livet och han skulle gärna oxå tjäna pengar på att sälja bilar och hans ambition är att sälja bilar oxå detta jag skriver nu är ej mycket jag är ej bra på att skriva ska va ärlig mot er men jag kan prata i intervjun mycket bättre om min karaktär och framtidsplanerna om ni ger mig en chans till interju

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social rp nivå där jag tänker på alla i servern alltså att jag bryr mig om servern och alla andra att jag inte bara tänker på mig själv, Och där jag kan ochså streama lite då och då och rekomendera andra tittare att servern är en bra server där alla håller sig till en bra rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att vinna hela tiden utan kan bjuda på sin rp och se till så att andra spelare har chans till att ha kul!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har jag och ja lär mig dag efter dag läser reglerna dag efter dag ska bli så bra på det som möjligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbair, Metagaming, Powergaming och suntförnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar att lyssna musik i bilen men jag har en vän som heter oni vi ska få framtidsbarn i framtiden (:

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

jag har samma discord tagg men de är svårt att hitta mig om jag går vidare så kan jag visa dig på intevjun har taggat dig i icke medlem chatt

Nekad ansökan
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka