Nekad younes10 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Ditt discord namn: kurdishloyalty

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad för typ av beslut gäller det? krim roll

Vem/vilka tog beslutet? flasher01

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom det i klippet ser ut som att vi inte rollspelade på våra skador efter att bilen voltade. Dessutom hörs inte våra röster i videon, vilket nog kan ha gjort att det uppfattades som att vi inte reagerade alls på situationen. Det kan alltså ha sett ut som att vi bara fortsatte som vanligt utan att ta hänsyn till kraschen, även om det inte riktigt var så det kändes från vårt perspektiv. Kort fattat så gjorde han helt rätt ända tills de kom bevis och hans bevis är verkligen inte tillräckligt starka för att kunna banna mig och dra min krim roll .

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker bannen är felaktig på grund av att ni inte har konkreta bevis ni kan inte utgå ifrån att jag sa att de var som satt i bilen, även fast de var jag så har ni noll bevis som tyder på att de var jag i bilen överhuvud taget jag tycker att jag inte var snäll mot flasher i supp och jag ber verkligen om ursäkt och ångrar verkligen all ful attityd som jag gav dig men jag blir alltid arg över sånt som jag sa i supp jag gör ibland saker utan att tänka jag vet att jag gjorde helt fel men alltså du flasher la rätt ban

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inga bara bild på min ban

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka