Nekad younes10 | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Ditt discord namn: mff110

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad för typ av beslut gäller det? Min krim-roll och test medlem 2025 medlem

Vem/vilka tog beslutet? .william07.

Varför tror du själv att beslutet togs? för han tyckte att jag krigsförde i en bil

Hur är beslutet felaktigt? jag förstår varför han banna mig men jag tycker att de är felaktig då jag skulle fått medlem idag precis. jag ångrar grovt att jag krigsförde i en bil men jag tycker ändå att ni staffs ska ha lite förståelse och att jag borde fått krimvarningar istället då jag skulle fått min medlem inom några timmar. man såg tydligt på klippen att det var de som hetsade och då tänkte jag inte innan jag hoppade ut för jag blev arg för de satt o hetsade visar bevis nedan. jag hoppas att william kan ta emot detta som ett förlåt och jag kommer inte göra och tänka på de tills nästa gång.

Under krig ska överanvändning av våld undvikas, istället bör man utföra scenarion så som kidnappningar och andra sociala aktiviteter som en brygga mellan sociala scenarion samtidigt som det utvecklar rollspelet och krigets utveckling.

Krigsföring ska inte ske i bilar utan ska ske på mark om det inte är en livshotande eller absolut nödvändig situation att använda bilen.
Att använda bilar som ett vapen, för att t.ex. utföra pittningar är strikt förbjudet.
Bilars roll i gängkrig ska huvudsakligen handla om att följa efter fienden.
såhär står de i reglerna om krigsföring. om du ser liksom mitt pov av detta senario så stämmer de inte in i reglerna ej i huvud taget de känns som att staff har lagt en ban över vad han tror är felaktig i senariot då han tycker säkert att jag skjöt mycket men alltså de svårt att inte skjuta när du blir riktad på flertals gånger under en kort period försöker att undgå skjutsenarion genom att inte hetsa allt för mycket men ja dem pitta mig och använde deras bilar som ett vapen emot mig och en annan person som gjorde samma sak som mig fick han också åtgärder eller var de bara jag ? jsu7834.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lMnBuPfpWebaC8Evv?invite=cr-MSwzc20sMzQ0MTc0ODg&v=60

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka