Accepterad younes10 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: jag får ej tag på mitt id just nu för jag laggar lite men jag ska kontakta support

Vad är din discord tagg? smartelm1589#2271

Vem var det som bannade dig? jillz47

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-26 170730.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff valde att banna mig eftersom att jag inte följde en regel som var vdm som betyder att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen och det gjorde jag även att det är det enklaste regeln som alla kan bara att jag inte följde den regeln när det hända fast jag har en anledning som jag kommer förklara sen men annars hade unives staff hel rätt att banna mig för det jag gjorde men även att jag inte följde en annan regel som var fear rp men för vdm hade jag en anledning och att jag vet att jag har gjort något dåligt och det kommer inte hända igen. Lovar 🙂

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände innan jag blev bannad var att jag hade betalt till ett gäng asså i irl för krim roll och för att vara med i gänger sen in game skulle vi träffas och sen kommer de och riktar en glock mot mig och att de hade ingen anledning för det men jag har inget bevis och sen kör han mig till ett ställe där han råna mig riktigt gtovy och vi var i samma gäng och sen tog jag hans bil och körde över han och jag vet att det är fel men han ville bara ta mina pengar i irl och jag ber om ursäkt för det jag gjorde in game.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban och att staff gjorde helt rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad två gånger och det var att jag gjorde grejer som var kriminellt utan rollen och jag har lärt mig från det att man ska ha rollen och det var därför jag löste rollen och den andra var att jag inte alls tänkte logiskt eftersom att jag råna typ ett sjukhus och att jag har lärt mig från båda de dumma grejerna jag har gjort tidigare och från det jag gjorde i sjukhuset har jag lärt mig hur jag ska tänka logiskt och vad jag ska göra i sina tillfälen/scanario

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunde ha gjort annorlunda hade varit att inte lita på han eller tagit hans bil eftersom att när jag tog hans bil så tänkte jag inte så mycket eftersom att jag var ganska arg och någon stans ingen visste så jag körde över han eftersom att jag var piss arg men det jag kunde ha gjort annorlunda hade varit att inte hoppa in i hans bil eller lita på han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna bannen har jag lärt mig att inte lita på alla jag känner eftersom att jag gav han typ 150 kr och att jag också har lärt mig att lyssna på reglerna och följa de eftersom att jag vill verkligen inte att det ska hända igen för att detta misstaget jag har gjort är ganska stort och det kommer aldrig hända igen eftersom att jag har lärt mig från mina misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka