Accepterad younes10 | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589

Vem var det som bannade dig? ville440

Bild på banmeddelande: 222.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fearrp när nån rikta mot mig jag gjorde fel och jag tänkte helt fel jag ville inte att han skulle ta mina repp kits han sa han ska köpa dem men han råna mig istället med en annan kille jag jag tänkte fel och gjorde fel ångrar mitt beslut och vill ej göra det igen de var ju inte fint att han råna mig på det sättet men man får aceptera hur det blev jag gjorde fel och jag åkte på en flygis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fear rpa när nån rikta sen jag fick flygis och nu när jag tänker efter så ångrar jag mig grovt blev jag trodde att man inte fick råna icke medborgare men det fick man det var därför jag fear rpa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och jag ångrar mitt beslut verkligen jag tänkte att skicka en report för att kolla om man fick du sa att man fick så jag tog upp händerna sen så banna du mig vilket var mitt fel men lite överdrivet 8 dagar jag ska inte klaga men du kunde prata med mig iallafall berätta mitt misstag säga vad jag kunde gjort bättre eller säga nått

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla har blivit bannade förut och sånt händer jag försöker alltid fixa alla mina misstag som jag gjort men nått speciellt får jag ej upp i huvudet för tilfället men jag har gjort många fel och lärt mig av de mesta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade bara kunnat ta upp händerna direkt och lyssnat men jag är en person som gör fel först och sen tänker och det kan påvärka mig utaför staden och i staden men jag gjorde mitt fel och lärde mig efter iallafall har lärt mig mitt misstag ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja man ska ta upp händerna om man blir rånad som icke medlem eller inte en annan sak jag vill säga är att e var ej bra att du inte skrev vilket regelbrått jag gjorde du borde gjort det som staff tycker jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka