Nekad younes10 | Ban Överklagan [flasher01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? kurdishloyalty

Vem var det som bannade dig? flasher01

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att det i klippet ser ut som att jag inte rpade på skadorna efter att bilen voltade. Eftersom man inte hör våra röster kan det uppfattas som att jag inte reagerade alls, och därför togs beslutet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad körde vi bil och det slutade med att bilen voltade. Efter kraschen klev vi ut, men i klippet ser det ut som att vi inte rollspelade på skadorna. Man hör inte heller våra röster, så det låter som att vi inte sa något eller reagerade. Kort därefter togs beslutet att banna mig utifrån hur situationen uppfattades i klippet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban. I klippet ser det ut som att jag inte rpade på skadorna, men man hör inte våra röster och allt syns inte.

Jag förstår att staff kan ha tolkat det som att jag gjorde fel, men det blev en missuppfattning och jag menade inte att bryta mot reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för mycket att prata om haha

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra annorlunda genom att vara ännu tydligare med att rp:a på skadorna direkt efter kraschen, så att det verkligen syns i klippet. Jag hade också kunnat stanna kvar längre på platsen och visa tydligare reaktioner, så att det inte går att misstolka situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att alltid vara extra tydlig när jag rp:ar, särskilt i situationer som krascher eller andra allvarliga händelser. Även om jag själv vet hur jag reagerar, så måste det också synas och höras tydligt för andra.

Jag har också lärt mig att tänka på hur det kan uppfattas i ett klipp, eftersom staff ofta går efter det de ser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka