Nekad younes10 | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589

Vem var det som bannade dig? emnez

Bild på banmeddelande: adawdawdaw.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag c logga och fear rpa i ett scenario vilket är ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fear rpa sedan döda jag 2 poliser sedan blev jag skjuten till döds och c loggade för jag tänkte på min gs deagle vilket är också fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel helt mitt fel jag ber verkligen om ursäkt för detta brott jag begick. snälla emnez jag har väntat 14 dagar jag ber dig låt mig rpa igen jag har inget annat spel än five m snälla ber dig ge mig en till chans i unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tyvärr jag har gjort så mycket så det är inte ens kul att prata om men jag har gjort nästan alla regelbrott om jag ska vara ärligt men jag måste bara bli bättre på att rpa allmänt ibland blir jag girg alltså jag vill ba ha saker och det var så idag jag tänkte bara på vapen och jag c loggade så att mit vapen skulle vara kvar men det var ej bra alls. tror inte ens att jag kan komma tilbaka till unive men jag önskar varje dag att komma tilbaka jag behöver inte ens va medlem eller nåt vill ba prata med nån mår inte bra längre och jag hoppas att du har läst såhär långt emez

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? mycket jag gjorde mycket dåligt helt ärligt så har jag många svårigheter och jag mår allmänt dåligt nu dessa dagar jag vill bara tilbaka jag skulle bara lyssnat på polisens ord och tagit ner vapnet det jag gjorde var fel jag skulle bara lyssnat på polisen istället och inte c loggat efter jag hade dött det känns verkligen dåligt det jag gjorde och jag ångrar mitt misstag vill så gärna tilbaka till unive allmänt saknar unive redan förlåt mitt misstag så jag kan rpa igen på unive rp. jag säger att detta är allt mitt fel jag har inget dåligt att säga om emnez han gjorde ett fint beslut men jag vill bara tilbaka jag vet att ingen vill ha mig i unive men jag vill bara ha en sista chans unive. emnez förlåt om jag har varit otrevligt mot dig men unive är allt jag har och jag gör dumma saker utan att tänka så om jag har sagt nått emot dig som har varit fullt så ber jag verkligen om ursäkt förlåt mig jag säger inte detta för att jag vill bli unbannad men för att jag gjorde fel mot dig förlåt mig emnez fina du

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka