Accepterad younes10 | Ban Överklagan / E27

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589 blev bannad ig

Vem var det som bannade dig? E27

Bild på banmeddelande: aaa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig vill jag först och främst säga att jag är en person som ibland gör misstag, och som ofta inser mina fel först i efterhand. Det är något jag även märkt av i skolan, där jag ibland hamnar i onödiga konflikter men alltid ångrar mig efteråt. I slutet av dagen är detta bara ett spel, och mitt mål här är att utvecklas, lära mig och bli bättre. Jag kommer fortsätta försöka tills jag behärskar reglerna fullt ut, och jag är fast besluten att sluta bryta dem. Jag vill bevisa att jag kan vara en bättre spelare än det jag visat hittills. Det var fel av mig att inte värna om mitt liv och istället fokusera på ett vapen. Jag förstår att det är ett regelbrott, och jag ångrar verkligen mitt beteende. Jag har också pratat med e27, som berättade att han förstår hur man ibland kan agera impulsivt i stunden. Vi gör alla misstag, men jag är en person som vill lära mig av dem och växa. Jag hoppas ni kan se att jag genuint vill förändras och ta ansvar för mina handlingar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han hoppade in som support och vi pratade igenom situationen, vilket ledde till att nödvändiga åtgärder vidtogs. Det var helt rätt beslut av honom, och jag uppskattar verkligen hans professionella bemötande. Jag vill även önska honom stort lycka till framöver inom staffteamet — han förtjänar verkligen att komma långt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag inser att mitt agerande var fullständigt fel, och jag ångrar uppriktigt det beslut jag tog. Jag vill be om ursäkt för det omdömeslösa beteende jag visade. Detta var ett misstag jag tar fullt ansvar för, och jag försäkrar att något liknande inte kommer att inträffa igen framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de för mycket kolla själv blir bara ledsen när ja ser de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I efterhand inser jag att jag borde ha stannat kvar och inte låtit mina ägodelar styra mitt agerande. I slutändan hade situationen troligen lösts enklare för mig, och jag hade fått ett betydligt mildare straff istället för ett indraget krim och en ban. Det var inte värt det alls, och jag ångrar djupt att jag agerade som jag gjorde. Jag borde helt enkelt ha klivit ur och följt instruktionerna. Jag har också lärt mig att alla inte alltid agerar som man förväntar sig, och det är lätt att känna sig sviken i vissa situationer på servern. Det här är ett tydligt exempel på att jag måste tänka längre än bara stunden. Jag tar ansvar för mitt misstag och hoppas att ni kan se att jag verkligen reflekterat över det och vill göra bättre framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka