Nekad younes10 | Ban Överklagan | E27

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023609412/

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad är din discord tagg? smartelm1589 blev bannad ig

Vem var det som bannade dig? E27

Bild på banmeddelande: aaa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ska ja vara helt ärlig? då hade jag bara sagt att jae en person som gör fel och tänker efter så är de i skolan också tex hamnar i bråk o ångrar mig efter men i slutet av dagen är detta bara ett spel o jag vill bara lära mig kommer att fortsätta tills jag lärt mig allt och ska sluta göra regelbrott ska visa att jag är bättre än så staff banna mig för att jag inte värna för mitt liv ja brydde mig om ett vapen vilket är helt fel av mig jag ångrar verkligen detta jag prata med e27 han sa att han hade säker gjort samma som mig o tänkt efter alla gör vi fel och lär oss efter så är jag iallafall som person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han hoppa supp vi pratade och de blev åtgärder helt rätt beslut av han mycket fint hoppas du kommer längre inom staff teamet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde helt fel och jag ångrar verkligen detta förlåt mig över detta dumma beslut som jag valt ska inte häna igen i fortsättningen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de för mycket kolla själv blir bara ledsen när ja ser de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle bara stannat o slutat tänkt på mina ägodelar i slutet av dan hade han dumpat mig o jag hade varit 12ad istället för indraget krim o ban inte värt alls jag ångrar detta skulle bara hoppat ut o lyssnat vissa är snakes o vissa är inte jag blir bara sviken på denna server här är ett exempel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka