younes10 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? younes

Ditt discordnamn: kurdishloyalty

Ange ditt födelsedatum 18 Februari 2000

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag har spelat på Unive under en lång tid och har därför fått mycket erfarenhet och kunskap om servern. Under tiden jag har spelat har jag blivit väldigt intresserad av att hjälpa till och bidra till communityn på ett positivt sätt. Jag har även tidigare erfarenhet av staffarbete på andra servrar, vilket har lärt mig hur man hanterar olika situationer och vilka ansvarsområden rollen innebär. Om jag skulle få möjligheten att bli staff hade jag tagit uppdraget på stort allvar och prioriterat arbetet högt. Jag är en lugn och rättvis person som försöker fatta genomtänkta beslut, även i stressiga eller svåra situationer. Att hjälpa spelare är något jag tycker är viktigt, och jag hade alltid bemött alla med respekt och en trevlig attityd. Även om någon skulle vara otrevlig hade jag fortsatt hålla en professionell ton och inte låtit det påverka mitt bemötande.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att kriminell delen är alddeless för lallig inom vissa gäng. Jag vill bli staff eftersom att jag tror att jag kommer kunna göra så att det blir midnre lalligt inom krim delen på unive. Samt aldeless för lite social RP och för mycket shoot on sight så vill försöka ändra på det så gott jag kan

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer både att fokusera på just den kriminella delen när jag tex sitter och speccar då jag vet som vanlig medlem känns det som att krim bästemmer över hela servern. Jag skulle säga till andra i staff teamet om att också ha lite extra koll på just detta område inom unive då jag vet att det kan bli väldigt kaosigt. Sen skulle jag öven RPa IG när kagh har exctra tid för att uppmuntra andra att vara mer sociala

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tex om man är i support med ett ex antal personer som sitter och skriker på varandra kan man tex muta vardera person och låta en efter en säga sin del av händelsen. Och om någon är otrevlig mot mig eller någon annan i staff teamet så kommer jag inte ba börja skrika på dem som vissa gör utan prata lugnt och försöka att inte eskalera situationen

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? minst 4 timmar per dag som staff arbete ska lära känna så många staff som de går har redan väldigt bra relation med de flesta tex gt alvin osv

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år drygt snart 4

Har du tidigare erfarenheter som staff? shortlist bara aldrig fått chansen

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobb skulle jag säga

Tillbaka