Nekad edde001 | Åtgärd Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1175892885783183451
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag lagade min bil vid galaxy för att min polare pål va där då jag går och pratar men en annan jag känner då hoppar en bobby in i min bil och försöker sno den jag hoppar in bakom honom och sätter en pistol mot hans huvud som är på hans klipp jag riktar en pistol mot han då ber jag han att hoppa ut ur bilen och sen drar jag till mottelet då jag vill laga min bil sen ser jag honom komma springades då tänker jag att fan varför kidnappar jag inte honom och då frågar varför han försöker sno min bil då säger han att han inte försökte sno min bil att han råkade då säger jag att han ljuger och då väljer jag att hoppa ut och säga upp med dina händer och då väljer han att feara på mig och sen börja säga att jag ska åka på skit då bär jag upp han och sen går till min bil.
efter jag gick till min bil med honom så väljer jag att ta han upp till damen för att prata med honom för att ingen ska störa oss för att hålla de diskret och att ingen ska hitta honom då fårgar jag varför han tog min bil då vill han inte svara och säga att jag är en busunge och att jag är skämig detta har jag på klipp och du berra vill se detta.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? den va inte riktigt fel att ge mig då jag väljer att hoppa ut på en ofentlig plats för att försöka kidnappa honom jag förstår till 150% varför jag är bannad men jag förstår och att jag inte gör om detta

Har du bevis som stödjer din överklagan? jag har bevis som jag kan visa för berra att han har fearat

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Din åtgärds överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka