Accepterad youknowlucas-- | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Farsan680

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199179373457/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? youknowlucas#4278

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2007

Berätta om din karaktär. han heter johan qvist och är 22 år och kommer från rosengård i malmö han gick på en hyfsad skola med en bra familj han mamma och pappa hade stora krav på han. när han var 14-15 så börja han hänga med de "coola kidsen" då han testa många grejer som droger och vapen. han äska kännslan när man sköt av ett skot och ville bara göra det mer och mer. en dag så kom han hem sent på kvällan när hans pappa satt o vänta på han vid dörren in han sa var har du varit till johan och johan kunde inte svra på grund av hur hög han var han hade varit på fest med sina kompisar där han tog lite kannabis. han pappa och mamma blev besvikna och arga pappan tyckete att han var en besvikelse för familjen qvist. så han bad johan att aldrig komma tillbaka till familjen. han bodde på gatorna i 3 månader då han hade tickt efter pengar. en dag så tänkte han att han måste ändra på sig han skrappa up alla sina pengar och flytta till staden unive. där han börja jobba på postnord i några månader sen blev han trött på det och ville börja ett kapitel i livet......

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo, det är för att jag är duktig på RP och att skapa bra scenarion. Jag har även varit med i flera svenska rp servrar tidigare och varit både staff på liknande servrar. Detta gör att jag tror att jag kan passa in och bidra med bra och seriös rp. Jag har spelat fiveM 330h fivem vilket gör att jag kan mycket och kan göra det bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har hört bra saker om den och den är strikt och den har bra RP med seriösa personer som spelar på den efter det finns sån stor folk massa så blir det mycket roligare. och den har ett moget staff team och unika scripts.

Hur hittade du Unive? jag hittade det genom vänner som rekommendera den och streamers som texemple drobz och Xray

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skapa bra scenarion, skapa bra RP, få många sköna kompisar man kan hänga med IG. och jag vill bli en ganska berömd RP spelare inom unive och sverige. jag vill lära känna staffs och supports bra och spelare för den delen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på just Unive är att bli en berömd krimell person. och jag vill gärna gå med i ett gäng för det ökar RP nivån högt. jag tycker jag passar in en kriminell käraktär då jag har min 80% av alla mina timmar på fiveM har varit en krim person. han vill tjäna mycket pengar och bli berömd inom RP värden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka