Accepterad youknowlucas-- | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Farsan680

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2007

Vad heter du på discord? LucasStrand<3#4278

Mellan vilka tider kan du oftast spela? ag kommer att vara aktiv varierade tider:
Måndag 15:00-23:00
Tisdag 16:00-23:00
Onsdag 15:30-23:00
Torsdag 16:00-23:00
Fredag 15:00-03:00
Dessa tider kommer oxå variera om det är lov eller liknande, hoppas ni kan förstå.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i cirka 3 månader och har ungefär 400h men kör mer på Unive nu än innan.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra unive till en bättre plats för seriösa rpare och försöka ta bort alla som går in på unive för att lalla och förstöra alla andras rp. Jag skulle hjälpt till och dva alla övergivna bilar som gör det laggit. jag skulle kickat/bannad folk beroende på hur grovt regelbrott de gjort och om det är ett extremt regelbrott skulle jag banna de i 60 minuter sedan låta staff teamet ta över. Och om man bannad dem eller kickar dem kanske de lärt sig en läxa och inte kommer göra fler regelbrott. Det hade blivit bättre scenarios och bättre rp med mindre lallare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? De som får mig att söka till server vakt är att jag känner att det finns en större andel som varken sköter sig eller vill försöka utan bara är här för att förstöra för andra som vill kunna skapa sina roliga och sociala scenarion. Men sen befinner det sig oxå en del i server som inte når upp till en hyfsad rp nivå, tex att man använder /me och skriver ooc eller att man ta ooc saker ig överhuvud taget. Jag vill oxå bli staff då jag känner att visst folk kommer undan lite väll lätt som att man tex känner nån i staff eller liknande vilket jag tycker är helt fel då du som staff ska vara helt neutral vid alla supportärende, med detta menar jag att du ska inte unbanna en kille/tjej som gjort fel för att du känner hen irl eller att du är med i hens gäng ig. Jag tycker oxå att de är väldigt roligt och skön känsla att hjälpa någon som verkligen behöver den eller blir väldigt tacksam för din hjälp. Jag tror på att de är sånt som gör staff dagar för jag vet att som server vakt sen innan är de inte alltid lätt när en massa personer pm dig om frågor m.m. Att t.ex komma ut ur ett supportärende och kunnat hjälpa hen är en sjukt skön känsla för både du och hen. Jag vill oxå ansöka till server vakt då jag känner att jag kan sköta alla server vakt jobb/ärende på ett respektfullt och korrekt sätt. Varför jag söker till server vakt är oxå den mest självklara saken och det är att förbättra denna underbara server så att alla nya som gamla får den bästa och roligaste servern i sveriges rp community. Om jag nu skulle bli server vakt kommer jag göra de som behövs vid just det tillfället. Alltså ser jag att 20 pers sitter i support så tar jag ju såklart de i första hand innan jag kanske börja speca ig då jag vet att de finns staff där inne redan som uppräthåller ordiningen. Men detta är inte de ända jag tänker på som server vakt utan även att kunna umgås med alla andra roliga och sköna staffs/server vakts lixsom att kunna bara prata och ha lite roligt med dem ibland. Men såklart går arbetet med tickets, intervjuer och specande förre allt. Jag känner till och med att jag kommer att lägga mer tid som server vakt än vad jag kommer spela själv då jag verkligen älskar att göra andra folk glada och nöjda. Jag känner lixsom att jag som server vakt ska oxå alltid föregå med gott exempel, känner jag att jag kanske inte är på de bästa humöret en viss dag så ska jag inte gå in i ett support ärende. Detta eftersom jag känner att om jag kommer med dålig energi så förmedlar jag de till andra som försöker ha en rolig stund. Men att kunna få denna server vakt rolen känns inte bara roligt utan även som en gåva att lixsom kunna göra de man tycker är allra roligast(kunna hjälpa alla undebara människor i denna server). Men huvudsakligen så vill jag kunna hjälpa denna server med mitt yttersta arbete, de kommer båda göra servern/folket en stor tjänst men oxå mig då jag somsagt brinner för detta “yrke” inom siljan och dess underbara community.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer kunna bidra med att folk ska kunna lära sig reglerna på unive och om alla kan reglerna så hade scenarion och rpn vara bättre för alla som är och spelar på servern. Jag kommer få bort alla lallare som jag ser vilket också kommer göra en stor skillnad enligt mig. Jag kommer vara mycket inne på servern och kommer då antagligen stöta på problem eller personer som inte kan reglerna. Jag kommer även att reviva dem som har spawnat döda då jag ser det förekomma väldigt ofta så man inte ens kan gå när man har spawnat.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag borde bli server vakt på grund av att jag är aktiv på unive och väldigt ofta så ser jag personer bryta mot regler och då blir de inte kickade för att det inte brukar vara server vakts/ staff aktiva så mycket på morgonen. jag brukar röra runt mig i servern ganska mycket och då kan jag se personer i öknen och i staden, så alltså kan jag hålla koll på personer som bryter på regler. Jag var också som var anställd på Qpark och då åker jag runt i staden ganska mycket då jag ser flertal personer bryta mot regler och det är irriterande för att jag inte kan kicka dem då. jag vill att serverns community och serverns rp ska högas och utvecklas. Denna servers har blivit en del mer lallade på servern så jag vill hjälpa servern med att ge kicks och banns till dom som gör regelbrott och lallar. Så jag vill hjäl

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag verkligen vill kunna göra skillnad på denna server istället för att bara skriva /report och sen kanske någon annan gör det istället för att jag ska kunna göra det själv. jag skulle vilja göra unive till en bättre server helt utan lall och med perfekt rp nivå vilket kanske låter omöjligt men jag tror att om alla på hela servern blir engagerade i att hjälpa servern och hålla en bra rp nivå och så vidare så kommer det här vara möjligt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban, /svban, /kick, /noclip, /tpm, /bring /revive, /dv, /goto, /who. /toggleid, /togglename.

Är du whitelistad på serven? aa det är klart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag blev bannad en gång för powergaming för att kag skulle testa min nya bil och osså kör de jag som FAN och blev bannad i 7 dagar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka