Nekad Youknow_Liam | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIAM2457

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198820173481/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson

Vad är ditt discord namn? LIAM#2608

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ragnar Karlsson och är nyinflyttad från Finland med sina tvillingar Heikki och Rejko. Ragnar brinner för sitt intresse fordon och motorer och hans drömbil är en Bugatti chiron. Han lever bara med Heikki och Rejko utan familj och måste skaffa nya vänner i staden, dröm jobbet består av bilförsäljare eller mekaniker nånstans.. Eller nått med fordon iallafall. Inga problem med polisen men polisen har varit på han mycket i Finland för misstankar.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer göra allt jag kan för bra scenarion och rp! Jag bidrar med glädje och skoj tillsammans med heikki och Rejko. Vad jag själv tänker bidra med är att jag ska hålla kränkningar osv borta från min karaktär men jag själv tar inte illa upp utan bara rapporterar utan att tjafsa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill visa vad jag går får och hur min rp fungerar så ni kan se den. Jag tycker än så länge jag rp:at bra och kommer sköta min wl på ett fint sätt

Hur hittade du Multistaden? När jag gick in på FiveM en vacker dag så stog "Multistaden" sov där under senast spelat och då kände jag bara "oo det ska jag testa någon dag" och idag blev dagen kommen.. Börjat spela på servern pga det och att vänner pratat om staden och hur bra den va.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få mycket kunskap och mycket kontaker med folk i staden. Skapa vänskap och att man är en av statsborna. Att lyckas köpa drömbilen och jobba på ett härligt jobb.. att njuta på servern och hur man har det. Att få beröm hur bra rp: man har av folk t.e.x. "Liam han är sjukt bra på rp" Eller "++rep @Liam As rolig och bra på rp"

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Yes. Heartbreak city rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka