Nekad yougotsmoket | Whitelist ansökning [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yougotsmoket

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Användarnamn: yougotsmoket

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101800819/

Vad är ditt namn i verkligheten? gabriel

Vad är ditt discord namn? stonk tommy#3923

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär ska vara från sverige det ska vara en man hans föräldrar ska också vara från sverige. han ska vara medellång och vara bredaxlad och han ska vara väldigt stark. han ska gilla att träna och äta hälsosamt. han kommer att vara runt 20 år gammal. han ska vara lungt och sansad till nån håller på med han.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har kört den multistads servern där man kunde vara ow men de ballade ur lite så jag skulle vilja vara i en mer seriösare server och jag har letat efter en bra och rolig server. och en av mina kompisar spelar på denna server och han säger att servern är väldigt bra så då skulle jag vilja vara med i den.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har hört att den ska vara mycket bra och seriös, rolig.

Hur många timmar har du på FiveM? 43 timmar totalt

Hur hittade du Multistaden? jag spelade den ow servern och då såg jag att man kunde vara witlistad.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? färjestaden rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka