yougotsmoket
Icke Medlem
- Meddelanden
- 55
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101800819/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: yogurt
Vad är din discord tagg? yogurt#3921
Vem var det som bannade dig? vet inte
Hur lång tid var din ban? 19 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlog
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det blev combatlog fast det är min dator som kraschar för att jag har haft problem med fivem på sistonde och det har kraschat för mig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod vid sjukhuset och sedan kom min kompis och mukade och jag höll på med olika saker då så jag hade flera flikar öppna så det kraschade .
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var felaktigt eftersom att det kraschade
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: yogurt
Vad är din discord tagg? yogurt#3921
Vem var det som bannade dig? vet inte
Hur lång tid var din ban? 19 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlog
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det blev combatlog fast det är min dator som kraschar för att jag har haft problem med fivem på sistonde och det har kraschat för mig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod vid sjukhuset och sedan kom min kompis och mukade och jag höll på med olika saker då så jag hade flera flikar öppna så det kraschade .
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var felaktigt eftersom att det kraschade
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja