Accepterad you_crazzy2 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

you_crazzy2

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199524696714/

Ditt Hex-ID: 11000015d3f528a

Vad är din discord tagg? you_crazzy2

Vem var det som bannade dig? hedgehog0140

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-05 164111.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skött en polis som rikta på mig och istället för att kidnappa han så valde jag bara skjuta han direkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte på en prio och när vi kommer fram är en av våra grabbar kidnappad så vi skjuter han som har kidnappat vår grabbar sen ska jag springa hjälpa han så skriker min vän polisen riktar på dig så jag kollar mot polisen och börjar kubba runt byggnaden och när jag kommer runt så vet han inte om att jag är bakom honom så jag skjuter 2 skott i huvet för att vi inte ville bli kidnappade av våra opps så valde bara skjuta han snabbt sen åka därifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte en felaktig ban för jag jag såg bara han rikta och valde att springa runt och skjuta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bannad för sunt,pwg,slår i fängelset

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat antingen skjuta han i foten eller springa upp till han och säga ta upp dina händer för att göra ett bättre och roligare scenario men oftast när man vill göra så med polisen så fear rpar dom och så hmnar själv in i fängelset men som sagt hade kunnat rikta på han och kidnappat han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag att fast om att man är i press ska man inte bara skjuta snuten så de är bättre att göra nått bättre och roligare scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? de klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka