Nekad Yotam | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yotam

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Menconomen

Vad heter du IRL? Yotam

Vad heter du på discord? Yotam#2309

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? typ 20

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill hjälpa folk att bli bättre på jobbet och jag kommer vara ganska aktiv:

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vill inte vara chef för att bestämma. Jag vill vara chef för att jag vill jobba på meco och för att det inte finns någon annan chef, annars skulle jag kunna vara vanligt anstäld

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Gabriel lundgren och är 41 år. Han är väldigt bra på att mecka med bilar så därför vill han jobba på meconomen. Han vill också jobba på meconomen för att dem behöver en nu chef och han tror att han skulle kunna passa bra på jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne kanske två timmar på vardagar och på helger kanske jag spelar hela dagarna fram till tre på natten.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta på serven för att den är bra och en ganska hög RP nivå.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon annan server och kommer inte görade så länge jag inte är avstängd från unive men jag tror absolut inte jag kommer bli avstängd för jag har läst alla regler.

Har du läst våra Regler? Jag har läst alla regler flera gånger och kommer inte att bryta mot dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka