Accepterad Yoshi_Danielsson | Whitelist ansökning [Thed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tha Gaymers

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
11
Användarnamn: Yoshi_Danielsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198835829908/

Vad är ditt namn i verkligheten? Yoshi Danielsson

Vad är ditt discord namn? Yoshi_Danielsson#7597

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 1997

Berätta om din karaktär. Han heter Tim och är 20 år gammal, kommer ifrån en mindre stad utan händelser, söker sig nu till något större där han kan utvecklas och träffa nya personer. Han är en ganska stabil person som ändå gillar när saker händer, Han brinner för att hjälpa andra och hoppas på en framtid som blåljus personal. Han gillar hundar, bilar, musik och att umgås med vänner, en social kille med hjärtat på rätt plats. ^^

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tror att jag har mycket att tillföra till servern och ett engagemang. Har under en längre tid varit intresserad av FiveM och för någon vecka sedan själv börjat spela. Letar efter en server med seriöst RP där det inte är så många oseriösa spelare vilket jag hittils stött på ganska mycket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag söker mig till en seriös server där whitelist inte kommer automatiskt när man går med då jag anser att det är bra att admins kan gallra bort oseriösa spelare.

Hur många timmar har du på FiveM? 19

Hur hittade du Multistaden? Sökt på FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Färjestaden och Polismyndigheten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka