Yoshi_Danielsson | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tha Gaymers

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
11
Användarnamn: Yoshi_Danielsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Yoshi Danielsson

Vad heter du på discord? Tha GAYmers

Ange ditt födelsedatum 18 April 1997

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar ca 8 timmar om dagen om inte mer, brukar börja spela mella 12-14 och sluta allt mellan 24-04.

Berätta om dig själv Jag är 23 år och hyffsat ny i RP, sedan jag börjat spela på Multistaden har passionen för RP:t vuxit enormt, jag trivs i staden och med dom andra medborgarna. Jag söker till staff för att ha möjligheten att hjälpa till med att hålla ett seriöst RP på servern och för att hjälpa andra spelare som på något sätt känner sig utsatta av andra. Har sett situationer då t.ex. kvinnliga karaktärer blivit kallade för olika otrevliga ord av vissa spelare och tycker att detta är tråkigt att se då jag anser att Multistaden ska vara en server där alla ska kunna känna sig välkomna och där vi alla kan ha en god ton och trevliga scenarion. Just nu så jobbar jag på Multistadens sjukhus där jag även träffar mycket olika spelare och där det tyvärr är väldigt vanligt med oseriösa spelare som på olika sätt förstår RP:t. Då jag är väldigt driven och tycker om att få andra att må bra söker jag till Staff eftersom jag tror att jag kan hjälpa till på ett större plan. Jag vill inte enbart hjälpa spelare på plats utan även hjälpa spelare genom att vara med i stadens Stor utveckling. Jag gillar samarbete och tycker att det vore roligt att tillsammans med ett sammansvetsat gäng få Multistadens att alltid utvecklas.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag är intresserad av att hjälpa andra spelare in game och eventuellt även via support, jag skulle vela testa att hjälpa till även som jobb ansvarig. Efter som jag är mycket aktiv så har jag även möjlighet att vara behjälplig för andra spelar och jag är även aktiv ganska sent vilket gör att jag även kan hjälpa till en tidpunkt då kanske många staff inte är vakna. Jag har även av intresse att hjälpa till att utveckla servern alltså som exempel när vi bytte till nya servern, att vara med och hjälpa spelare att få tillbaka sina karaktärer, pengar och bilar. Jag är motiverad att arbeta på hårt för att få servern att sticka ut och tar redan nu servervaktsuppdraget på stort allvar. Utan aktiva Staffs fallerar servern och jag vet att ni redan nu har aktiva och hjälpsamma Staffs men tror ändå att den tid jag har att erbjuda är en stor resurs.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden i lite mer än en månad nu, trivts så bra att jag valt att enbart spela här. Under den lite dryga månaden har jag lärt mig otroligt mycket om RP och fått nya kontakter. För mig är ett seriöst RP och en engagerad Staff med tajt samarbete viktigt vilket jag kunnat se på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag vill hjälpa till så att RP:t på servern håller sig så seriöst det bara går, jag tycker även att det är roligt att kunna hjälpa till och vill att spelarna på Multistaden ska kunna ha en trivsam och rolig miljö. Jag tycker ävenatt samarbete och utveckling tillsammans med andra Staff kollegor är inspirerande och roligt. Det är helt enkelt roligt att vara med i utvecklingen och gruppsammanhållningen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag är en väldigt aktiv spelare vilket gör att tillgängligheten att nå en staff blir bättre, eftersom jag spelar mycket sent så kommer det att finnas någon staff tillgänglig lite senare om nätterna. Jag är även väldigt duktig att se saker ur ett opartiskt perspektiv och ser seriöst på uppdraget. Jag vill även kunna hjälpa till med vissa uppgifter som t.ex. karaktärsändringar och andra saker som kan bli aktuella. Då jag även har väldigt lätt för att ta kontakt med andra och är en väldigt social person tror jag även att andra spelare kan få lätt att kontakta och prata med mig om det uppstår problem. Jag har även lärt för att samarbeta med andra och tycker att ett bra samarbete i ett Staff team är bland det viktigaste för att föra servern framåt och detta är något som jag vet att jag kan bidra med.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte mycket erfarenhet, började som servervakt igår men såg att vissa spelare inte tog tillsägelse som kick seriöst och bara kom in igen för att fortsätta förstöra, detta fick mig att känna mig hjälplös då det inte fanns någon staff inne då. Som sagt så har jag inte jätte mycket erfarenhet men brinner för det seriösa RP:t och är ivrig i att lära mig mera.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Jag har hittils lärt mig ang /kick, /dv och /toggleid. dom andra kan jag inte men jag är snabb på att lära mig :)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag anser att jag har lätt att lära mig, har tidigare arbetat inom vård där man får hantera mycket olika data system och tycker att jag där har haft lätt för mig. Jag är övertygad om att det inte kommer att vara några problem för mig att lära mig de kommandon som krävs för att vara Staff.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server och som staff skulle jag såklart lägga ner 100% av min tid på Multistaden vilket jag redan gör ^^

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag hoppas att jag får möjligheten att tillhöra erat staff team då jag fått ett seriöst och trevligt bemötande i kontakten med er.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka